Trudne sytuacje komunikacyjne w relacjach pracowniczych, 9-10 grudnia 2025, szkolenie stacjonarne, Warszawa
DWUDNIOWY PROGRAM WARSZTATOWY Z PREZENTACJĄ WIELU DOSKONALĄCYCH KOMUNIKACJĘ NARZĘDZI!
Uczestnicy w trakcie szkolenia dowiedzą się w jaki sposób:
- Komunikować planowane zmiany, żeby były właściwie odebrane w zespole i aby uzyskać wsparcie zespołu w ich realizacji
- Formułować i przekazywać informacje w sytuacjach kryzysowych
- Identyfikować trudne sytuacje, które mogą się pojawić w procesie komunikacji z pracownikami i je ograniczać
- Doskonalić własny styl komunikowania się poprzez precyzowanie wypowiedzi oraz budowanie właściwej argumentacji dostosowanej do konkretnej sytuacji
- Stosować skuteczne techniki udzielania informacji zwrotnych – pozytywnych i negatywnych
- Prowadzić trudne rozmowy z pracownikami – zasady przekazywania konstruktywnej krytyki i własnych oczekiwań
- Pokonać bariery w komunikacji na poziomie zespołu i między zespołami, czyli jakimi metodami komunikacyjnymi opanować konflikt
- Praktyczne wykorzystać asertywność w konkretnych, trudnych rozmowach z pracownikami
|